Nya ord!

Heej!

Ja hjälp sicken dålig bloggare jag varit på senaste. Ber om ursäkt för detta. Särskilt till Mägs. Haha. Men nu skriver jag igen och förhoppningsvis blir det lite mer framöver. (Har varit utan - är utan - internet hemma och skolans server har varit kaputt).

----------

Ibland är det mycket. Då kanske man bara kör på och först efteråt märker man hur galet och uppochner allting varit.
För ett tag sen minns jag hur jag konstaterade att jag var MITT i den där galenskapen och "stormen". Och ingenstans såg jag något tillfälle eller ställe att sätta ner en fot och landa lite... Men sen en vecka eller så känner jag hur jag faktiskt - äntligen! - är just utanför stormen. Den virvlar bakom mig och rufsar om mig i håret ibland, men jag känner att jag (i alla fall oftast) har bägge fötterna någorlunda stabilt på jorden nu och jag ser små ljus att sträva efter... Det känns otroligt skönt. Det finns ett lugn inom mig som inte funnits på länge... Tack. :) Så jag mår bra. Jag mår bra.
Det som inte dödar oss gör oss starkare, inte sant?

Kommentarer

  1. Tänk vilken surprise när jag fick när jag klickade fram till din blogg=)=)Alltid roligt att få läsa några rader av dig!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar