Världsmästarskills?

Ibland funderar jag på om jag inte jag har kvalitéer till att ta OS-guld i mysning. Jag tror verkligen att jag hade legat bra till... Tyypiskt att just denna gren inte finns! Än. ;-)
Ikväll myser jag så jag nästan blir trött på mig själv. Haha. Och jag njuter. Jag njuter och jag ler. Jag lyssnar på favoritlåtar som får mig att dansa omkring i min finmysiga lägenhet, medan jag fixar ordning av kaos. Jag kokar mitt favoritte och gosar in mig i min nya Lexingtonhood, gläds åt mina raggsockar som är pimpade med små söta knappar på sidan, busar med katten och förvånas över att mina orkidéer lever. (Woop woop!)
Jag har nog alltid varit en livsnjutare, men det senaste året har jag verkligen lärt mig att njuta medvetet också. Mmm... Jag stannar upp, om så bara för en millesekund, för att njuta. Det hjälper. Det är underbart. Teet blir godare, låttexten bättre, tröjan skönare...
Jag lever och jag njuter.
Och jag är en jävel på att mysa! :)

Kommentarer