Hej lördag!!

Vaknar av en sms-signal och av att solen lyser starkt in genom mina åter så skitiga fönster (snygga, men skitiga). Det är ovanligt tyst från gatan. Det märks att det är helg.
Det är lördag och den är ledig. Jag har längtat denna dag. Inga måsten. Bara tid. Tiiiid!! :D Tid att öva vansinnigt mycket inför nästa vecka, haha! ;-) Göööött. Efterlängtat. Lugnt och utan panik (tss!) planerar jag att ta mig an nästa utmaning, nu med prio ett-stämpel.
Folk beklagar sig över att det är mycket i december, med jul och allt som hör det till... Testa att gå på Musikhögskolan i maj, säger jag! ;-) DÅ är det mycket. :P Men det är också gött så klart. Det med. Det gäller bara att hålla huvudet upp och fötterna ner... :-) Håhåå.
Senaste tiden har det varit nåt att prestera varje dag, känns det som: rep och konserter i oääändlighet, inte minst. Slår personligt rekord i instudering och villvillvill komma ut nöjd och glad på andra sidan! Två stora grejer kvar. Ihhhh! Heja!
Nu ska jag koka kaffe och läsa Sydsvenskan. Sen kanske en promenad i solig park innan det är dags att umgås med herr Cello. Åh, va jag ska njuta idag, hörrni! :-))
Njuuuuuut ni med! För det är maj. Och tiden går fort.

Kärlek.

Kommentarer