Kvällste

Jag ÄLSKAR att dricka kvällste! Det är bara så himla gott och mysigt, gör mig lugn och glad och det känns som ett både gött och gott avslut på dagen. Allra helst dricker jag roibos med en skvätt mjölk i - känns nästan lite sövande... är det nog faktiskt också! :) Favoriten är rabarber/grädde. Låter kanske lite lökigt och tråkigt, men det är fantastiskt gott! Brukar handla det på Kahls. Mmm! Har just påbörjat kvällens andra kopp, allt medan jag tar tag i saker som är läge att ta tag i, njuter av lite egentid i min <3 lägenhet, drömmer mig bort, kladdar med färgpennor i min kalender, med meeeera... En ganska ful kalender, kan tilläggas. Jag som brukar köpa mina på www.personligalmanacka.se fastnade inte alls för någon där denna gång (och orkade inte leta bland foton och lyckas bestämma mig innan behovet av en ny almanacka blev på tok för stort!). Rosarutig var det som fanns i butiken. Så det blev det. :/ Jag och ett gäng andrakladdare lär väl ha den i våra skolväskor i höst... hrmm! Nåja, det bjuder jag på. Så länge stabilo-pennor finns till hands brukar jag vara rätt nöjd och glad även med mindre personliga kalendrar. ;) Nu åter till teet... So long pals! // HYDDAN

Kommentarer

  1. Ååå det låter så underbart skönt!! Vill också sitta med en kopp te i godan ro och skiva i ny kalender!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar