Turnébilder.

Jag som sällan "bildbloggar" tänkte dela med mig av den kortaste men mest intensiva turné jag varit på: fyra länder och två konserter på ett dygn. Jadå!

Min trogne vän, herr Cello. Skötte sig exemplariskt faktiskt.

Killar i kippor. Första konserten gavs i holländska Enschede.

Fantastiskt vacker synagoga. Byggd för en församling på 1600 personer. Sen kom kriget. Nu är de knappt 85...

Marknadsföring.

Nordhorn i Tyskland var både fult och vacket. Här vackert.

Grabbarna. Det kändes av nån underlig anledning lite som om jag var ute med the Beatles...
Skandinavier var för övrigt exotiskt, vilket resulterade i gratis päronlikör.

Störst blockflöjt vinner...?! Jag blev lite rädd.

Och mitt inredningshjärta dog lite i Nordhorn. Vi kan kalla det stilleben, men jag vet i tusan var det var...


...men fint spelade vi och roligt hade vi! ;-)
Tchüß!!

Kommentarer