Gott slut på er!


Disktrasa från Hemtex. 15 kronor. Jag köpte två. Inte bara för humorn och ironin, utan som en pepp inför framtiden. 2015 står för dörren och det ska fanimej bli ett bra och lyckligt år! 💪✨

Jag ligger nerbäddad i min säng, under duntäcke och fullt påpaltad med pyjamas och dunsockar. Jag föredrar helt klart värmen av en annan människas kropp vid min sida, men det känns skönt att kunna somna varm och stark även utan någon där.
Lite i taget kommer skinnet på näsan tillbaka, lite i taget plockar jag av mig min rustning...
Förväntansfull. Ännu ett ord på F. Det brukar av någon anledning bli det. Men det hör till ovanligheterna att inte Förvirrad toppar listan. Det känns ändå väldigt bra att inse. Att förväntningarna slår förvirringen... ;)
Bara det är ju värt att skåla för!

Önskar er alla ett gott slut och en helt fantastisk nyårsafton! 🎉

Kärlek // Eder Hyddan

Kommentarer