#attgöra2015kickass

Jag blickar tillbaka en stund och kommer att tänka på cykelturen hem ifrån Operan i höstas. Hur märkligt det plötsligt kändes i mitt ansikte. Hur det började rycka och dra och hur jag till slut insåg att jag brustit ut i ett leende! Det första på väldigt, väldigt länge...

Nu är det januari och solen letar sig in genom mina fönster. Inte så svårt kanske, för de är stora. Men den är ljuvlig att återse. Nästan lika ljuvligt som det där leendet. När något härligt är borta länge och sedan visar sig igen... vilken fin känsla det är!

Jag är varm inombords idag. Jag ler och känner mig tillfreds.
Dagen har börjat lugnt och jag har ätit en stor och lång frukost vid mitt nya soffbord, underhållen av Sydsvenskan, Hemnet, Nyhetsmorgon och finaste katten.
Min bästaste bästa bästis är så bra på söndagsfrukostar. Inspirerad av henne har jag nu fått en fiin start på denna dag. (Tack, Soten).
Resten av dagen innehåller musik och vänner. Och jag hoppas ännu mer sol, smil och värme inombords.

- Hej 2015, vi ska ha massa kul ihop!!

Kommentarer