Los Hyddos Uppdateros


Kan härmed meddela att det blir två stycken av ovanstående kuddar i kökssoffan. Ytterligare en kudde ska få infinna sig, men hur denna ska se ut står ännu skrivet i stjärnorna.

-----

Här i Malmö har hösten kommit och löven ändrar färg lika vackert som alltid om hösten.
Det är mörkt när jag stiger upp, vilket resulterar i att jag inte stiger upp...
Jag är otroligt tacksam över att titulera mig frilans och pusslar om dagarna efter vakenheten.
Lyx.
Imorgon ska jag dock jobba dubbelt och både butik och undervisning och jag bara hoppas att jag lyckas överleva John Blunds vansinniga laddningar sömngrus...

-----

På tal om John så var jag och min mycket goda vän John på "Playground" igår. En dansföreställning som just nu spelas på Malmö Opera och som minsann gjorde skäl för sitt namn.
Bildbevis nedan:




-----

Just nu sitter jag och katten i sängen och har lite väl mycket energi kvar för att lyckas somna.
Säsongen med pyjamas, dunsockor, flanellbedset och ullfilt är igång och jag undrar om Baci inte är lite extra nöjd över sin päls för tillfället.
Finaste Baci.
Verkligen.

-----

"Den här dagen" på Facebook berättade att det idag är ett år sedan vi var ett stort gäng cellister som höll en egen intern minneskväll för Mats Ronden. Ett helt år.
Det har hänt så otroligt mycket på det året...!
Och likväl väntar jag mig fortfarande att stöta på honom igen, men icke.

Ja, 2014 var ett tufft år och för precis ett år sedan nådde det nog ändå sin kulmen.
Att jämföra känslorna inom mig då med nu går knappast.

Jag har lagt på mig tappade kilon, men har nog aldrig varit så lätt på andra sätt.
Det är en fantastisk känsla.

Så, om du där ute tvivlar på att saker inte kommer att bli bra igen.
Jag lovar dig.
Det blir bättre.
Det vill bli bra.

Det är bra nu.



Wow.
Vågar jag ens skriva det?!
(Ihhhhh!)


-----


Kommentarer