Free dag

Det är torsdag och snart fredag. Imorgon gapar kalendern tomt. Hur hände det? När var det så senast? I ärlighetens namn så vet jag inte svaret på någon av de frågorna... Men vad jag däremot vet är att jag gladeligen tar emot denna dag! :) Det känns otroligt lyxigt att få en heldag allena med cellon. Bara vi. Nördarna. Underbart.

Men jag vet också hur lätt det är att tänka att tiden en sådan dag är oändlig, och plötsligt har man tramsat runt på tok för länge...

Jag ställer klockan men tillåter mig att somna om.
Jag kommer svara ja på frågan om lunch eller kaffe. Ja, vin, rent av.

En förhoppning om en löptur i parken finns.
Borde också förskona min roomie åsynen av mina hundra väskor som står och dräller överallt.

Imorgon.
Imorgon har jag all tid i världen.
Imorgon börjar strax. :)

Kommentarer