OMG OMG OMG!!!

Först och främst: TACK för uppskattande ord om bloggeriet! Då kör jag på då! :)

...och nya tider kräver ny design, tänker jag! Funkar?
----------------------------------------------------------------------------------------------------

3 veckor. 3 små veckor och sedan smäller det. 21 dagar och sedan ska jag flytta från mitt näste och in i en enligt mig makalös våning, tillsammans med mannen jag älskar så innerligt. Tänk om detta är sista gången jag flyttar ihop med någon?! Tänk om jag kommer slå personligt rekord i antal år i samma lägenhet?! Ja tänk! Oh Gud, vad jag hoppas!!

Känslan är överväldigande och jag går omkring med ett konstant pirr i kroppen. Det känns sådär overkligt bra och ja, jag lever som jag lär och jävlar i havet vad jag njuuuuter! :D
Vem kunde ana detta?? Inte jag i alla fall!! Men nu står han där, den finaste jag någonsin mött, och är lika exalterad som jag. Och nu ligger den där, lägenheten som har så mycket av vad vi båda drömmer om. Och om tre veckor ska vi bli sambos. Där. Tillsammans. Wow!

Jag nyper mig själv i armen...


// Hyddan


Den känslan. Japp. Ibland suger livet. Ibland inte. YAY!
(Bild lånad från 4-designer.com)



***peppar, peppar, ta i trä***

Kommentarer